Doplním:
Vrútky ~ stará lokalita, “najstaršie známky prítomnosti človeka v regióne pochádzajú z eneolitu (3200 až 1800 rokov pred Kr.)”
Vrútky ~ vření; “...název, který vznikl z praslovanského slova vrqtbkb s významem pramen, zřídlo...” ~ voda
{vrqtbkb ~ tak jistě, “q” je typicky Staroslovanská hláska a taky všichni víme, že většina Staroslovanských slov byla tvořena výhradně souhláskami a jak dokazují američtí vědci, staří Slované se používání zbytečných samohlásek vyhýbali jako liberál práci - jedovatá pozn. Počtář}
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vrútky
Zajímavost: ve znaku města je jednoocasý lev a jednorožec, stejně, jako ve státním znaku malobratánie
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Státn%C3%AD_znak_Spojeného_královstv%C3%AD
Horná Štubňa ~ také stará lokalita, “V chotári obce sa našli nálezy z doby bronzovej, železnej a staroslovienske osídlenie. ... V obci do roku 1945 žilo prevažne nemecké obyvateľstvo.”
https://sk.wikipedia.org/wiki/Horná_Štubňa?oldid=3745129
Dieselmotorová jednotka 861.106 ~ 22
skončila na odvratnej koľaji ~ zde má odvratná kolej formu tzv. “kusé koleje” neboli “slepé koleje”, tj. koleje/cesty, která nikam nevede
Jednotka sa zastavila až na samotnom okraji násypu. ~ na hranici božího dopuštění?
neprišlo tak k možnej čelnej zrážke s oproti idúcim rýchlikom R 343 ~ R 343 ~ 10 ~ člověk, R10 ~ Ruský člověk?
V osobnom vlaku sa v tom čase nachádzalo 10 ľudí, ktorým sa nič nestalo ~ 10 ~ člověk vedený 22 byl ohrožen, ale následky nejsou
Následkom nehodovej udalosti meškali 3 rýchliky a 7 osobných vlakov ~ 10 ~ mešká lidstvo?
Žel, není jasná příčina nehody (v úvahu připadá vícero možností). Ale hlavně není jasná příčina zastavení. To by mohlo přidat do výkladu další rozměr. Viz fotka v článku “K zastaveniu určite pomohol aj tento strom.” - jenomže strom vypadá spíše jako keř, takže kdoví...
Na 3 fotkách, které sdílí společný titulek “Bohužiaľ stav koľaje už taký dobrý nie je.” je vidět, že na začátku slepé koleje je hrob ~ slepá kolej začíná být hřbitovem (je tam zatím 1. hrob).
Doplním:
Vrútky ~ stará lokalita, “najstaršie známky prítomnosti človeka v regióne pochádzajú z eneolitu (3200 až 1800 rokov pred Kr.)”
Vrútky ~ vření; “...název, který vznikl z praslovanského slova vrqtbkb s významem pramen, zřídlo...” ~ voda
{vrqtbkb ~ tak jistě, “q” je typicky Staroslovanská hláska a taky všichni víme, že většina Staroslovanských slov byla tvořena výhradně souhláskami a jak dokazují američtí vědci, staří Slované se používání zbytečných samohlásek vyhýbali jako liberál práci - jedovatá pozn. Počtář}
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vrútky
Zajímavost: ve znaku města je jednoocasý lev a jednorožec, stejně, jako ve státním znaku malobratánie
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Státn%C3%AD_znak_Spojeného_královstv%C3%AD
Horná Štubňa ~ také stará lokalita, “V chotári obce sa našli nálezy z doby bronzovej, železnej a staroslovienske osídlenie. ... V obci do roku 1945 žilo prevažne nemecké obyvateľstvo.”
https://sk.wikipedia.org/wiki/Horná_Štubňa?oldid=3745129
Dieselmotorová jednotka 861.106 ~ 22
skončila na odvratnej koľaji ~ zde má odvratná kolej formu tzv. “kusé koleje” neboli “slepé koleje”, tj. koleje/cesty, která nikam nevede
Jednotka sa zastavila až na samotnom okraji násypu. ~ na hranici božího dopuštění?
neprišlo tak k možnej čelnej zrážke s oproti idúcim rýchlikom R 343 ~ R 343 ~ 10 ~ člověk, R10 ~ Ruský člověk?
V osobnom vlaku sa v tom čase nachádzalo 10 ľudí, ktorým sa nič nestalo ~ 10 ~ člověk vedený 22 byl ohrožen, ale následky nejsou
Následkom nehodovej udalosti meškali 3 rýchliky a 7 osobných vlakov ~ 10 ~ mešká lidstvo?
Žel, není jasná příčina nehody (v úvahu připadá vícero možností). Ale hlavně není jasná příčina zastavení. To by mohlo přidat do výkladu další rozměr. Viz fotka v článku “K zastaveniu určite pomohol aj tento strom.” - jenomže strom vypadá spíše jako keř, takže kdoví...
Na 3 fotkách, které sdílí společný titulek “Bohužiaľ stav koľaje už taký dobrý nie je.” je vidět, že na začátku slepé koleje je hrob ~ slepá kolej začíná být hřbitovem (je tam zatím 1. hrob).
Upravené 17. 6. 2021 o 22:46